Smart Store Zaujímavosti 11. ledna 2019 Počuli ste už niekde výraz Smart Store? Smart Stor je obchod, ktorý je nutné chápať ako prepojenie dvoch strán. Na jednej strane digitálna komunikácie so zákazníkmi s personifikovanou a inteligentnou ponukou a na druhej strane technologická digitalizácia retailu s prepojením a optimalizáciou všetkých backoffice procesov. Veľkými trendovými témami, ktoré momentálne hýbu retailom sú: nasadenie omnichannel procesov, Internet vecí (IoT) a umelá inteligencia. Cesta k Smart Store sa často tvorí ťažko a zložito, aj napriek tomu, že digitalizácia retailu ponúka v súčasnosti veľa. Je nevyhnutné, aby pred takýmto projektom bolo vykonaných veľa procesov na zabezpečenie vhodnej IT infraštruktúry. Nemecký EHI Retail Institute sa spoločne s Microsoftom pozreli na aktuálny stav digitalizácie v praxi, aké technológie sa používajú a aké možnosti a potenciál z toho vyplýva. Vypracovali Whitepaper s názvom “Smart Store” na základe prieskumu medzi niekoľkými desiatkami filiálok na nemeckom trhu. Štúdia je postavená na troch dôležitých tematických oblastiach: Personifikované prepojenie so zákazníkmi naprieč rôznymi predajnými kanálmi a ponuka digitálnych služieb Optimalizácia a automatizácia operatívnych procesov na pobočkách obchodov Vybavenie predajného personálu správnymi nástrojmi a informáciami. Hlavným výstupom štúdie bolo, že rozhodujúce pre ponuku personifikovaných digitálnych služieb zákazníkom priamo v obchode je možnosť týchto jednotlivých zákazníkov identifikovať na predajnej ploche v reálnom čase a komunikovať s ich smartfónmi. Zo 44 významných retailových reťazcov v Nemecku 27 odpovedalo, že sú na tieto nové možnosti technologicky pripravené. Pre priamu digitálnu komunikáciu s inteligentnými telefónmi svojich zákazníkov používajú v obchode: 52% má vlastnú firemnú aplikáciu pre mobilné telefóny, 26% využíva push notifikácia cez iBeacon technológiu, 7% komunikuje cez WhatsApp, alebo podobné chatovacie aplikácie, 4% komunikuje pomocou Chatbots (automatizovaná komunikácia). Štúdia uvádza, že k veľkému rozvoju vlastných firemných aplikácií pre inteligentné mobilné telefóny došlo práve vďaka rozsiahlemu vybaveniu obchodov technológiou WIFI. Naopak iBeacon technológia bola nasadzovaná v mnohých pilotných projektoch rôzneho zamerania a ich dlhodobý úspech a prínos je ešte potrebné preukázať. Celá štúdia sa dá voľne stiahnuť na webe EHI Retail Institute. Umelá inteligencia sa v posledných rokoch využíva a rozvíja hlavne v online obchode, no postupne sa dostáva aj priamo na predajné plochy. Umelú inteligenciu, ktorá sa dostáva do pozornosti, môžeme pozorovať v praktických aplikáciách. Napríklad v realizáciách inteligentného zrkadla či Chatbotu. Inteligentné zrkadlo poskytuje návrhy vhodného oblečenia pre danú figúru a Chatbot pomáha s výberom vysnívaného produktu. Zákazníci tak môžu vďaka inteligentnému telefónu zistiť dostupnosť tovaru, hodnotenie, či preferencie iných nakupujúcich. Chatbot vám poradí, či je tovar v požadovanej veľkosti, odporučí ďalší obľúbený tovar, alebo navrhne varianty produktu. Týmto spôsobom aplikovaný softvér zbiera dáta o zákazníckej skupine a ich preferovanej produktovej kombinácií. V experimentálnom obchode “exp37” dočasne postavenom v Düsseldorfe majú kupujúci možnosť vyskúšať si aplikácie s umelou inteligenciou v praxi. Tzv. “CurveTips” (niečo ako “Tipy pre vaše krivky”) ponúka zákazníkom na základe ich telesných parametrov a s pomocou samoučiaceho sa algoritmu vhodné oblečenie. Má tak pomôcť obsluhe na predajni, alebo samotnému zákazníkovi s cieleným výberom produktov. Na základe animovaného dotazníka s otázkami “na telo” zostaví aplikácie individuálne “Shopping Guide”. Sprievodca sa uloží v aplikácii a vďaka nemu potom zákazník získava individualizované návrhy produktov zo sortimentu priamo na jeho smartfón. Napríklad, ak si vyberá nejaký kúsok oblečenia fyzicky v obchode, stačí naskenovať etiketu do mobilu a aplikácie už potom sama vydá odporúčanie podľa zákazníkovho profilu – Shopping Guide. Odborníci, či už na západe alebo u nás, sa zhodujú v tom, že technicky, je veľa vecí realizovateľných. Niektoré aplikácie sa ešte stále vyvíjajú. Sľubné myšlienky budúcnosti a pilotné projekty ako napr. vyššie opísaní predajní radcovia sú len prvé kroky. Prekážkou stále zostávajú pomerne značné investičné náklady. Očakáva sa, že napr. Vďaka tzv. Cloudovým riešeniam sa umožní širší a ľahší prístup k umelej inteligencii aj v obchodoch. Made in Ross 21. září 2023 Čerpacie stanice TEST .... Pre zákazníka dodávame komplet sortiment pre exteriér a interiér – svetelné boxy, 3D kazetové nápisy, svetelné výstrče, dibondové tabule, polepy výkladov, polepy stien, polepy ostatných prvkov zaradenia a podobne, samozrejme všetko s plnohodnotným servisom – zameraním rozmerov, návrhov realizácie, výrobou, montážou – tak aby bolo všetko pripravené pre úspešné otvorenie predajne. Made in Ross 4. července 2023 Stôl so stoličkami Stôl so stoličkami je vyrobený na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Pri výrobe sme dbali na štandardy, ako sú farebnosť značky, veľkosť a celkový dizajn loga. Práve logo bolo natlačené digitálne na bočných stranách stolíka v súlade s všetkými požiadavkami značky. Pri výrobe stolíka boli použité kvalitné materiály. Drevená časť je vyrobená z masívu, ktorá sa postará o dlhú životnosť, ale aj o nadčasový vzhľad. Celkový dizajn dopĺňa pevná konštrukcia vyrobená z ocele, ktorá slúži aj ako nožičky stolíka. Interné 3. července 2023 Všetko pre podporu predaja nájdete u nás v Rosse Spoločnosť Ross pôsobí vo svete reklamy už viac ako 30 rokov. Naše produkty môžete nájsť na Slovensku v Českej republike, ale aj po celom svete. Dlhoročné skúsenosti v oblasti výroby reklám s vlastným know-how zaručujú našim klientom, že dostanú okrem kvalitného prevedenia aj reklamu, ktorá reálne dokáže podporiť predaj. Ponúkame široké portfólio produktov zastrešujúce kompletné zariadenie a označenie predajní, svetelné reklamy, displejové stojany, reklamné obrazovky a mnohé iné. Referencie klientov, čo s nami spolupracujú už desaťročia hovoria za všetko. Môžete sa na nás spoľahnúť. Všetky služby nájdete u nás! Okrem návrhu, vývoja a výroby reklamy zabezpečujeme taktiež servisné práce. Aktuálne od začiatku roka realizujeme projekt vzdelávania zamestnancov – konkrétne z 3 oddelení: povrchovej úpravy kovov práškovým plastom – komaxitom, sieťotlače a aranžérskeho grafického štúdia. Vzdelávanie, ktoré prebieha, vzhľadom na súčasnú situáciu, aj v menej komfortnom čase, ukončíme na jeseň tohto roku. Interné 3. července 2023 Firemné posedenie – Guláš 2023 Každý rok usporadúvame priateľské posedenie pri dobrom jedle. Tento rok sme sa rozhodli tento deň stráviť v krásnom prostredí v blízkosti Rajeckých Teplíc na farme PRÍSTAVKY. Strávili sme tam deň plný pohody a utužovania priateľských vzťahov, čo je u nás v Rosse prvoradé. Okrem dobrého jedla a priateľskej atmosfére mali všetci pozvaní si možnosť zajazdiť na koni alebo stráviť čas športovými aktivitami. Cestujte s nami 29. října 2020 Naše reklamy nájdete v každom okrese na Slovensku Náš dlhoročný partner Prima Banka má rozsiahlu sieť pobočiek, čo znamená, že reklamy z našej dielne môžete nájsť vo väčších či menších mestách, ale aj v nákupných centrách. Made in Ross 24. září 2020 Reklamy pre 101 drogérie Ross je dlhoročný dodávateľ reklamných výrobkov pre spoločnosť Emil Krajčík s. r. o. – 101 drogérie. Rýchla reakcia na nové požiadavky a vysoká kvalita sú základy našej úspešnej spolupráce. Made in Ross 15. dubna 2020 Ochranné prostriedky Vyrábame ochranné prostriedky, ktoré pomáhajú tam, kde je potreba priameho kontaktu s osobami. Zaujímavosti 17. února 2020 Ozvučenie interiérov PROFESIONÁLNE RIEŠENIE PRESNE PRE VAŠE PRISTORY: Bluetooth ozvučenie, 8Ω ozvučenie, 100 V ozvučenie, Doplnky Made in Ross 10. února 2020 Predajné displeje na mieru Ponúkame celý rad displejov a stojanov prispôsobených na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Maloobchodné displeje dokážu zvýšiť povedomie o značke, ale aj podporiť predaj propagovaných produktov. Zaujímavosti 12. prosince 2019 Interaktívne cenovky Interaktívne cenovky (Interactive Shelf Labels – ISL) sú batériami poháňané elektronické displeje pre zobrazovanie aktuálnej ceny. Na elektronickej cenovke je možné zobrazovať informácie o cene, ale aj o zásobách, výpredajoch, objednávkach a ďalšie. Cenovky sú navrhnuté tak, aby komunikovali s používateľmi preto nielen ukazujú aktuálne ceny, ale optimalizujú a zrýchľujú účinnosť aktivít v obchode. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok