Deti a marketing Zaujímavosti 6. prosince 2017 Etický aspekt marketingu na deti Deti sú pre marketing v mnohých ohľadoch ideálny príjemca reklamných správ. Sú ovplyvniteľné viac ako dospelí, ich rozhodnutia nie sú založené na racionálnom rozmýšľaní. Stačí len upútať ich pozornosť. Komerčná komunikácia k deťom musí mať taktiež svoje pravidla a etické hľadiská. Napríklad americké výskumy Institute of Medicine ukázali, že nadmerný vplyv reklamy na deti je dôležitým faktorom nárastu detskej obezity. Viac ako polovica marketingových reklám zameraných na deti v USA je určená na propagáciu fast-food reštaurácií, sýtených nápojov, sladkostí a raňajkových cereálií. Etický aspekt marketingu sa v tejto súvislosti často objavuje v jeho schopnostiach formovať stravu detí. ,,Vieme totiž, že 90 % rozhodnutí týkajúcich sa potravín v domácnosti sú ovplyvnené deťmi“ hovorí detský obezitológ Tom Warshawski. Nemôžeme povedať, že detský marketing ovplyvňuje deti iba negatívne. Môže byť veľmi užitočný, hlavne ak propaguje tovar, ktorý deťom prospieva. Deti ovplyvňuj nákupné rozhodnutie rodičov Deti samotné majú čím ďalej, tým väčšiu kúpnu silu, preto ich netreba podceňovať. Rodičia zahrňajú deti do nákupných rozhodovaní v stále nižšom veku, čo poskytuje marketingu obrovské príležitosti. Deti chodia s rodičmi na nákupy, bývajú často usadené v nákupných vozíkoch a môžu sa sústrediť na prostredie okolo nich. Reklamné nosiče sú pre nich orientačné body, ktoré môžu veľmi rýchlo získať, ale aj stratiť ich pozornosť. Rodičia na detské priania často pristúpia, s čím úzko súvisia fenomény tzv. ,,poster power“ a ,,guilt money“. Rovnako hrajú významnú rolou pri nakupovaní s deťmi. ,,Poster power“ je pejoratívne označenie chovania detí, ktoré prehovárajú rodičov ku kúpe nejakého produktu. ,,Guilt money“ je termín používaný pre situáciu, kedy si rodičia plnením nákupných prianí detí kúpia vykúpenie z pocitu viny. Napríklad preto, že nemajú na svoje deti čas, alebo sa im dostatočne nevenujú, aj pri prebiehajúcom nákupe. Obzvlášť rozvedený rodičia nemajú dieťa vo svojej starostlivosti a tomuto ,,kupovaní odpustkov“ často podliehajú. Pre deti je charakteristické vysoko impulzívne správanie. Ich nákupné rozhodovanie sa tvorí a mení až v mieste predaja, kde sa deti pohybujú uličkami a vidia produkty na vlastné oči. Reklamné odkazy nefiltrujú, tak ako dospelí. V mieste predaja pôsobia na deti rôzne stimuly oveľa viac, než na dospelých. Pozornosť detí je závislá aj od ich veku. Základnými zásadami pre efektívnu in-store komunikáciu, ktorá zaujme mladšieho nakupujúceho sú pojmy ,,veľké, farebné a jednoduché“. Made in Ross 21. září 2023 Čerpacie stanice TEST .... Pre zákazníka dodávame komplet sortiment pre exteriér a interiér – svetelné boxy, 3D kazetové nápisy, svetelné výstrče, dibondové tabule, polepy výkladov, polepy stien, polepy ostatných prvkov zaradenia a podobne, samozrejme všetko s plnohodnotným servisom – zameraním rozmerov, návrhov realizácie, výrobou, montážou – tak aby bolo všetko pripravené pre úspešné otvorenie predajne. Made in Ross 4. července 2023 Stôl so stoličkami Stôl so stoličkami je vyrobený na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Pri výrobe sme dbali na štandardy, ako sú farebnosť značky, veľkosť a celkový dizajn loga. Práve logo bolo natlačené digitálne na bočných stranách stolíka v súlade s všetkými požiadavkami značky. Pri výrobe stolíka boli použité kvalitné materiály. Drevená časť je vyrobená z masívu, ktorá sa postará o dlhú životnosť, ale aj o nadčasový vzhľad. Celkový dizajn dopĺňa pevná konštrukcia vyrobená z ocele, ktorá slúži aj ako nožičky stolíka. Interné 3. července 2023 Všetko pre podporu predaja nájdete u nás v Rosse Spoločnosť Ross pôsobí vo svete reklamy už viac ako 30 rokov. Naše produkty môžete nájsť na Slovensku v Českej republike, ale aj po celom svete. Dlhoročné skúsenosti v oblasti výroby reklám s vlastným know-how zaručujú našim klientom, že dostanú okrem kvalitného prevedenia aj reklamu, ktorá reálne dokáže podporiť predaj. Ponúkame široké portfólio produktov zastrešujúce kompletné zariadenie a označenie predajní, svetelné reklamy, displejové stojany, reklamné obrazovky a mnohé iné. Referencie klientov, čo s nami spolupracujú už desaťročia hovoria za všetko. Môžete sa na nás spoľahnúť. Všetky služby nájdete u nás! Okrem návrhu, vývoja a výroby reklamy zabezpečujeme taktiež servisné práce. Aktuálne od začiatku roka realizujeme projekt vzdelávania zamestnancov – konkrétne z 3 oddelení: povrchovej úpravy kovov práškovým plastom – komaxitom, sieťotlače a aranžérskeho grafického štúdia. Vzdelávanie, ktoré prebieha, vzhľadom na súčasnú situáciu, aj v menej komfortnom čase, ukončíme na jeseň tohto roku. Interné 3. července 2023 Firemné posedenie – Guláš 2023 Každý rok usporadúvame priateľské posedenie pri dobrom jedle. Tento rok sme sa rozhodli tento deň stráviť v krásnom prostredí v blízkosti Rajeckých Teplíc na farme PRÍSTAVKY. Strávili sme tam deň plný pohody a utužovania priateľských vzťahov, čo je u nás v Rosse prvoradé. Okrem dobrého jedla a priateľskej atmosfére mali všetci pozvaní si možnosť zajazdiť na koni alebo stráviť čas športovými aktivitami. Cestujte s nami 29. října 2020 Naše reklamy nájdete v každom okrese na Slovensku Náš dlhoročný partner Prima Banka má rozsiahlu sieť pobočiek, čo znamená, že reklamy z našej dielne môžete nájsť vo väčších či menších mestách, ale aj v nákupných centrách. Made in Ross 24. září 2020 Reklamy pre 101 drogérie Ross je dlhoročný dodávateľ reklamných výrobkov pre spoločnosť Emil Krajčík s. r. o. – 101 drogérie. Rýchla reakcia na nové požiadavky a vysoká kvalita sú základy našej úspešnej spolupráce. Made in Ross 15. dubna 2020 Ochranné prostriedky Vyrábame ochranné prostriedky, ktoré pomáhajú tam, kde je potreba priameho kontaktu s osobami. Zaujímavosti 17. února 2020 Ozvučenie interiérov PROFESIONÁLNE RIEŠENIE PRESNE PRE VAŠE PRISTORY: Bluetooth ozvučenie, 8Ω ozvučenie, 100 V ozvučenie, Doplnky Made in Ross 10. února 2020 Predajné displeje na mieru Ponúkame celý rad displejov a stojanov prispôsobených na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Maloobchodné displeje dokážu zvýšiť povedomie o značke, ale aj podporiť predaj propagovaných produktov. Zaujímavosti 12. prosince 2019 Interaktívne cenovky Interaktívne cenovky (Interactive Shelf Labels – ISL) sú batériami poháňané elektronické displeje pre zobrazovanie aktuálnej ceny. Na elektronickej cenovke je možné zobrazovať informácie o cene, ale aj o zásobách, výpredajoch, objednávkach a ďalšie. Cenovky sú navrhnuté tak, aby komunikovali s používateľmi preto nielen ukazujú aktuálne ceny, ale optimalizujú a zrýchľujú účinnosť aktivít v obchode. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok