Viete v akom médiu je najvýhodnejšie propagovať svoje produkty? Zaujímavosti 2. října 2017 Je veľa komunikačných kanálov, ktorými je možné komunikovať so zákazníkom. Pozrite sa na trhový podiel hlavných komunikačných médií na základe národného prieskumu, ktorý realizovala spoločnosť MEDIAN SK, s. r. o. v spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media – MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®). Výskum prebiehal v termíne od 9.1.2017 do 25.6.2017. Prieskum bol realizovaný na vzorke 4 133 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 – 79 rokov. Na základe výsledkov z celonárodného výskumu môžete rýchlo zistiť, ktoré médium spotrebiteľ preferuje a tak cieliť svoj marketing do správnych médií. Je dôležité sledovať, aké médiá sú najviac preferované u zákazníka aby sa maximalizovali účinky propagácie. Rádio V 1. a 2. kvartáli 2017 dosiahlo Rádio Expres a Rádio Slovensko najvyšší podiel na trhu v počúvateľnosti rádií (až 22 %). Nasleduje Fun rádio s 12% podielom, Rádio Europa 2 a Rádio Regina s ôsmimi percentami.7% podiel dosiahlo Rádio Jemné. Rádio Vlna 6 %. Ostatné rozhlasové stanice sú zaradené do 15 % podielu. Televízia Sumárna sledovanosť všetkých slovenských televízií je 81%. Televíziu v 1. a 2. kvartáli 2017 celkovo sledovalo takmer 4 mil. divákov. Najvyššie percento zo sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza – 41%. Sledovanosť na úrovni 32 % zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 %. Ostatné 2 %. Tlač Prieskum vychádza z premennej ,,čítal(a) som posledné vydanie“ z jednotlivých periodík v 1. a 2. kvartáli 2017. Ide o celoštátne periodiká vydávane v danom období. Až 28 % populácie číta denníky. Medzi najčítanejšie denníky patrí Nový čas s 15 %, nasleduje Pravda a Sme so 6 %, Plus jeden deň 5% a Šport so 4 %. 35 % populácie číta týždenníky. Najčítanejší týždenník je Plus 7 dní s 8% podielom, nasleduje Báječná žena, Život a Nový čas pre ženy (6 %). 4 % obyvateľstva SR číta Eurotelevíziu. Katolícke noviny a Slovenka zaberajú 3% podiel. Regionálne noviny majú rovnako veľké zastúpenie. Predstavujú približne 9 %. Dvojtýždenníky majú najmenší podiel len 13 %. Populácia vo veku 14 – 79 rokov najčastejšie preferuje tituly TV max s 5 % podielom na trhu. Nasleduje Tele plus s 2 %. Prieskum ukazuje na to, že spotrebiteľ naviac číta mesačníky. Najčítanejšou tlačovinou sú na Slovensku mesačníky s podielom 41 %. S najväčším podielom sa nachádza časopis Záhradkár a Zdravie (7 %). Nasledujú mesačník Eva a EMMA s 5 % podielom. Ako ďalší mesačník sa umiestnil Nový čas Krížovky s 3 %. Rovnako 3 % zastupujú mesačníky Auto magazín a Evita magazín. Made in Ross 21. září 2023 Čerpacie stanice TEST .... Pre zákazníka dodávame komplet sortiment pre exteriér a interiér – svetelné boxy, 3D kazetové nápisy, svetelné výstrče, dibondové tabule, polepy výkladov, polepy stien, polepy ostatných prvkov zaradenia a podobne, samozrejme všetko s plnohodnotným servisom – zameraním rozmerov, návrhov realizácie, výrobou, montážou – tak aby bolo všetko pripravené pre úspešné otvorenie predajne. Made in Ross 4. července 2023 Stôl so stoličkami Stôl so stoličkami je vyrobený na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Pri výrobe sme dbali na štandardy, ako sú farebnosť značky, veľkosť a celkový dizajn loga. Práve logo bolo natlačené digitálne na bočných stranách stolíka v súlade s všetkými požiadavkami značky. Pri výrobe stolíka boli použité kvalitné materiály. Drevená časť je vyrobená z masívu, ktorá sa postará o dlhú životnosť, ale aj o nadčasový vzhľad. Celkový dizajn dopĺňa pevná konštrukcia vyrobená z ocele, ktorá slúži aj ako nožičky stolíka. Interné 3. července 2023 Všetko pre podporu predaja nájdete u nás v Rosse Spoločnosť Ross pôsobí vo svete reklamy už viac ako 30 rokov. Naše produkty môžete nájsť na Slovensku v Českej republike, ale aj po celom svete. Dlhoročné skúsenosti v oblasti výroby reklám s vlastným know-how zaručujú našim klientom, že dostanú okrem kvalitného prevedenia aj reklamu, ktorá reálne dokáže podporiť predaj. Ponúkame široké portfólio produktov zastrešujúce kompletné zariadenie a označenie predajní, svetelné reklamy, displejové stojany, reklamné obrazovky a mnohé iné. Referencie klientov, čo s nami spolupracujú už desaťročia hovoria za všetko. Môžete sa na nás spoľahnúť. Všetky služby nájdete u nás! Okrem návrhu, vývoja a výroby reklamy zabezpečujeme taktiež servisné práce. Aktuálne od začiatku roka realizujeme projekt vzdelávania zamestnancov – konkrétne z 3 oddelení: povrchovej úpravy kovov práškovým plastom – komaxitom, sieťotlače a aranžérskeho grafického štúdia. Vzdelávanie, ktoré prebieha, vzhľadom na súčasnú situáciu, aj v menej komfortnom čase, ukončíme na jeseň tohto roku. Interné 3. července 2023 Firemné posedenie – Guláš 2023 Každý rok usporadúvame priateľské posedenie pri dobrom jedle. Tento rok sme sa rozhodli tento deň stráviť v krásnom prostredí v blízkosti Rajeckých Teplíc na farme PRÍSTAVKY. Strávili sme tam deň plný pohody a utužovania priateľských vzťahov, čo je u nás v Rosse prvoradé. Okrem dobrého jedla a priateľskej atmosfére mali všetci pozvaní si možnosť zajazdiť na koni alebo stráviť čas športovými aktivitami. Cestujte s nami 29. října 2020 Naše reklamy nájdete v každom okrese na Slovensku Náš dlhoročný partner Prima Banka má rozsiahlu sieť pobočiek, čo znamená, že reklamy z našej dielne môžete nájsť vo väčších či menších mestách, ale aj v nákupných centrách. Made in Ross 24. září 2020 Reklamy pre 101 drogérie Ross je dlhoročný dodávateľ reklamných výrobkov pre spoločnosť Emil Krajčík s. r. o. – 101 drogérie. Rýchla reakcia na nové požiadavky a vysoká kvalita sú základy našej úspešnej spolupráce. Made in Ross 15. dubna 2020 Ochranné prostriedky Vyrábame ochranné prostriedky, ktoré pomáhajú tam, kde je potreba priameho kontaktu s osobami. Zaujímavosti 17. února 2020 Ozvučenie interiérov PROFESIONÁLNE RIEŠENIE PRESNE PRE VAŠE PRISTORY: Bluetooth ozvučenie, 8Ω ozvučenie, 100 V ozvučenie, Doplnky Made in Ross 10. února 2020 Predajné displeje na mieru Ponúkame celý rad displejov a stojanov prispôsobených na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Maloobchodné displeje dokážu zvýšiť povedomie o značke, ale aj podporiť predaj propagovaných produktov. Zaujímavosti 12. prosince 2019 Interaktívne cenovky Interaktívne cenovky (Interactive Shelf Labels – ISL) sú batériami poháňané elektronické displeje pre zobrazovanie aktuálnej ceny. Na elektronickej cenovke je možné zobrazovať informácie o cene, ale aj o zásobách, výpredajoch, objednávkach a ďalšie. Cenovky sú navrhnuté tak, aby komunikovali s používateľmi preto nielen ukazujú aktuálne ceny, ale optimalizujú a zrýchľujú účinnosť aktivít v obchode. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok