Semiotika = pomôcka pre zvýšenie efektivity predaja Zaujímavosti 26. November 2018 Nefunguje Vám komunikácia s klientom, tak, ako by ste si predstavovali? Ako dosiahnuť efektívnu komunikáciu v mieste predaja? Možno by ste sa na to mohli pozrieť cez vedný odbor zvaný semiotika. Semiotika analyzuje kódy v komunikácií, zameriava sa na mapovanie významu značiek v špecifických kultúrnych kontextoch. Zaoberá sa hlavne poslaním, obrazmi, farbami, symbolmi, zvukmi a kultúrnou relevanciou v marketingovej komunikácií. Semiotické prístupy prinášajú originálnu príležitosť k optimalizácií in-store komunikácie, pomôže Vám použiť správne obsahy v POP komunikácii, ktoré zákazníkov zaujmú a zvýšia tak šancu na predaj. Na kongrese Samoška, ktorý sa konal tento rok v Českej republike sa k Semiotickému sprievodcovi vyjadrili aj odborníci Andrea Vozíková, členka výkonnej rady POPAI CE a sonsumer insights shopper a Martin Boček nezávislý expert na marketingový výskum trhu, semiotiku a in-store problematiku. ,,Z praxe vieme, že viac než polovica kampaní nie je spotrebiteľom jasná,“ hovorí Martin Boček. Správy, ktoré hovoríte zákazníkom, nie len slovami, musia byť konzistentné a musia rezonovať u spotrebiteľa. ,,Nezabúdajte, že máte zhruba dve-tri sekundy na to, aby ste upútali pozornosť zákazníka v mieste predaja,“ pripomína Andrea Vozníková. Nie vždy je teda rozumné previezť napríklad globálny claim, pretože ten skrátka nemusí vždy sedieť aj lokálne. In-store komunikácia musí byť na jednej strane jednoducho dekódovateľná, pochopiteľná a musí byť založená na niečom, čo zákazník dobré pozná. ,,Na strane druhej musí byť nečakaná a prekvapivá tak, aby upútala pozornosť,“ vysvetľuje Martin Boček. Vytvoriť dobrú kampaň je teda alchýmia, nad ktorou je potrebné sa dobre zamyslieť. Správa je relevantná vtedy, pokiaľ využíva známe výrazové prostriedky na strategickom mieste v danom prostredí a umožňuje tak zákazníkovi rýchlo skombinovať vlastné kultúrne znalosti s konkrétnou situáciou. Pri kampaniach je zároveň dôležité používať jednotiaci prvok naprieč všetkými kanálmi. Na túto zložitú vednú disciplínu bol vytvorený projekt semiotického manuálu, ktorý spoločne vytvárali asociácia POPAI CE a PhDr. Martina Olbertová, ktorá je medzinárodným expertom na komerčnú semiotiku, strategickým poradcom v oblasti budovania značiek, výskumu a plánovaní marketingovej komunikácie. Manuál Vám poskytne odpovede na to, aké kódy v POP komunikácií používať, aké kultúrne koncepty akceptovať a ako komunikáciu zamerať tak, aby ste dosiahli maximálnu účinnosť. Made in Ross 21. September 2023 Čerpacie stanice TEST .... Pre zákazníka dodávame komplet sortiment pre exteriér a interiér – svetelné boxy, 3D kazetové nápisy, svetelné výstrče, dibondové tabule, polepy výkladov, polepy stien, polepy ostatných prvkov zaradenia a podobne, samozrejme všetko s plnohodnotným servisom – zameraním rozmerov, návrhov realizácie, výrobou, montážou – tak aby bolo všetko pripravené pre úspešné otvorenie predajne. Made in Ross 4. Juli 2023 Stôl so stoličkami Stôl so stoličkami je vyrobený na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Pri výrobe sme dbali na štandardy, ako sú farebnosť značky, veľkosť a celkový dizajn loga. Práve logo bolo natlačené digitálne na bočných stranách stolíka v súlade s všetkými požiadavkami značky. Pri výrobe stolíka boli použité kvalitné materiály. Drevená časť je vyrobená z masívu, ktorá sa postará o dlhú životnosť, ale aj o nadčasový vzhľad. Celkový dizajn dopĺňa pevná konštrukcia vyrobená z ocele, ktorá slúži aj ako nožičky stolíka. Interné 3. Juli 2023 Všetko pre podporu predaja nájdete u nás v Rosse Spoločnosť Ross pôsobí vo svete reklamy už viac ako 30 rokov. Naše produkty môžete nájsť na Slovensku v Českej republike, ale aj po celom svete. Dlhoročné skúsenosti v oblasti výroby reklám s vlastným know-how zaručujú našim klientom, že dostanú okrem kvalitného prevedenia aj reklamu, ktorá reálne dokáže podporiť predaj. Ponúkame široké portfólio produktov zastrešujúce kompletné zariadenie a označenie predajní, svetelné reklamy, displejové stojany, reklamné obrazovky a mnohé iné. Referencie klientov, čo s nami spolupracujú už desaťročia hovoria za všetko. Môžete sa na nás spoľahnúť. Všetky služby nájdete u nás! Okrem návrhu, vývoja a výroby reklamy zabezpečujeme taktiež servisné práce. Aktuálne od začiatku roka realizujeme projekt vzdelávania zamestnancov – konkrétne z 3 oddelení: povrchovej úpravy kovov práškovým plastom – komaxitom, sieťotlače a aranžérskeho grafického štúdia. Vzdelávanie, ktoré prebieha, vzhľadom na súčasnú situáciu, aj v menej komfortnom čase, ukončíme na jeseň tohto roku. Interné 3. Juli 2023 Firemné posedenie – Guláš 2023 Každý rok usporadúvame priateľské posedenie pri dobrom jedle. Tento rok sme sa rozhodli tento deň stráviť v krásnom prostredí v blízkosti Rajeckých Teplíc na farme PRÍSTAVKY. Strávili sme tam deň plný pohody a utužovania priateľských vzťahov, čo je u nás v Rosse prvoradé. Okrem dobrého jedla a priateľskej atmosfére mali všetci pozvaní si možnosť zajazdiť na koni alebo stráviť čas športovými aktivitami. Cestujte s nami 29. Oktober 2020 Naše reklamy nájdete v každom okrese na Slovensku Náš dlhoročný partner Prima Banka má rozsiahlu sieť pobočiek, čo znamená, že reklamy z našej dielne môžete nájsť vo väčších či menších mestách, ale aj v nákupných centrách. Made in Ross 24. September 2020 Reklamy pre 101 drogérie Ross je dlhoročný dodávateľ reklamných výrobkov pre spoločnosť Emil Krajčík s. r. o. – 101 drogérie. Rýchla reakcia na nové požiadavky a vysoká kvalita sú základy našej úspešnej spolupráce. Made in Ross 15. April 2020 Ochranné prostriedky Vyrábame ochranné prostriedky, ktoré pomáhajú tam, kde je potreba priameho kontaktu s osobami. Zaujímavosti 17. Februar 2020 Ozvučenie interiérov PROFESIONÁLNE RIEŠENIE PRESNE PRE VAŠE PRISTORY: Bluetooth ozvučenie, 8Ω ozvučenie, 100 V ozvučenie, Doplnky Made in Ross 10. Februar 2020 Predajné displeje na mieru Ponúkame celý rad displejov a stojanov prispôsobených na mieru podľa požiadaviek zákazníka. Maloobchodné displeje dokážu zvýšiť povedomie o značke, ale aj podporiť predaj propagovaných produktov. Zaujímavosti 12. Dezember 2019 Interaktívne cenovky Interaktívne cenovky (Interactive Shelf Labels – ISL) sú batériami poháňané elektronické displeje pre zobrazovanie aktuálnej ceny. Na elektronickej cenovke je možné zobrazovať informácie o cene, ale aj o zásobách, výpredajoch, objednávkach a ďalšie. Cenovky sú navrhnuté tak, aby komunikovali s používateľmi preto nielen ukazujú aktuálne ceny, ale optimalizujú a zrýchľujú účinnosť aktivít v obchode. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok